zondag 7 juli 2013

Vlinderkaartje

Vandaag weer eens een kaartje van mij!
 
 
Lekker aan de knutsel geweest met 1 van mijn nieuwe Magnoliaatjes, Tilda with Cross Necklace.
Tekststempel is uit een set van Joy!Crafts, Buttons-Veel Geluk.
Stansen die ik gebruikt heb zijn de Vlinderrand van Tim Holtz, Vlinders van Joy!Crafts en van Noor!Design frame vierkant 6002/0147. En de tekststempel en (halve)rondjes op de Noor!-stans heb ik uitgestanst met mijn ronde spellbinders circles.
 
Verder heb ik weer Kraft Cardstock 15x30 van Joy!Crafts gebruikt, bloemetjes van Wild Orchids, plakparels, kant, hobbytouw, eyelets, en een Heart Doilie van Nellie Snellen.
Verder mijn naaimachientje en Distress Ink-Walnut Stain.
 
De meeste spulletjes die ik heb gebruikt kan je natuurlijk vinden in de webshop van Crealing!
 
Fijne zondag nog!

2 opmerkingen:

  1. prachtige vlinderkaart en een lief afdrukje heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Wat ziet er dit weer lief uit.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen