woensdag 10 juli 2013

Xmas Hamster

Hallo allemaal,

Hier weer eens een kaartje van mij. Na de 'Christmas in July' demodag bij Crealing afgelopen zaterdag ben ik helemaal in kerstsfeer. Daarom vandaag van mij een kerstkaart.


Afgelopen weekend zag ik dit leuke digistempeltje van Sylvia Zet - Xmas Hamster voorbij komen op facebook. Ik vond hem zo leuk dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan. Hij kijkt zo schattig, vinden jullie ook niet? Ik heb hem ingekleurd met Distress Inkt.

Rondom heb ik gestempels met de sneeuwvlok uit de nieuwe Urban stempelset - Christmas in the Country van Docrafts. En ook de tekst 'May your days be merry & bright' komt uit deze set. De strik is van dezelfde lijn, Christmas in the Country en heb ik voorzien van een parelsplitpen. Hier heb ik een bedeltje aan gehangen. En twee pins achter gestoken.

Achter de strik en digistempel heb ik de 1201/0041 stans van Lin en Lene design gebruik, welke ik heb bewerkt met Distress Inkt Fired Brick en Iced Spruce. De tekst heb ik uitgestanst met de Marianne Design creatable LR0235 en ook bewerkt met Distress Inkt. Vervolgens heb ik de mal op roodpapier gelegd en ben met potlood langs de rand gegaan en uitgeknipt. Dit heb ik achter de wit uitgestanste tekst gedaan.

Het papier wat ik heb gebruikt is ook van Docrafts - Home for Christmas. En verder nog wat plakparels gebruikt.

Op de digistempel na is alles te krijgen in de webshop van Crealing. Neem gerust eens een kijkje.

Fijne dag vandaag!

4 opmerkingen: