maandag 30 september 2013

Baby Girl ( Tutorial paperbag)


Deze keer een heb ik een papieren zakje omgetoverd tot boekje met labels.
Hier voor heb ik het volgende Papicolor papier gebruikt :

Designpapier pakket Fantasia 302 x 302 cm
Cardstock Original Bloesem 302 x 302 cm

 Tutorial 


Op de bodem van de papieren zak doe ik onder en boven dubbelzijdig tape.


Deze plak ik dan vast naar binnen op de zijkant van de papieren zak.
Je krijgt nu een leuke opening voor een label.


Het geheel ga be-inkten met disstres inkt.
Hier voor heb ik de kleur walnut stain gebruikt.


Hier het resultaat. Ik doe hetzelfde bij al het cardstock en designpapier wat ik gebruik
Door alles te inkten krijg een heel mooi geheel.


Aan de binnen zijde van de zak kan ook een label waar je wat leuks op kunt schrijven.
Ik plak diverse scrappies en cardstock op de papieren zak.
2 krafts labels , kant een Studio Light vintage plaatje in de nieuwe Noor! Design ovale mal 6002/0258.


Aan de achterzijde ook een label en op de flap waar de label inschuift zie de
vlinderrand mal 6002/0251 van Noor! Design. Deze kant houd ik wat rustiger.


Hier het resultaat als er bloemen, pins en teksten op zijn geplakt
Je hebt zo een prachtig kado om te geven.

Het is ontzettend leuk om te maken, hoop jullie wat inspiratie te hebben gegeven.

8 opmerkingen:

  1. Wow, schitterend!!!!

    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende creatie, zo lief en zo mooi
    'groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dit te zien hoe de opbouw is ga zeker ook eens zo creatie maken heb weer idee thanx
    groetjes uit zonnige zeeland tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende creatie en bedankt voor het delen
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer gaaf uit Joyce!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi joyce
    een meer dan prachtig geheel en lekker duidelijk uitgelegd want dat daagt uit tot ook zoiets eens te maken
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk project. Ik ben dol op paperbags en maak er vaak mini albums van.

    BeantwoordenVerwijderen