woensdag 4 september 2013

Old Letter Rose

Hallo allemaal,

Onlangs wilde ik een collega een bedankje geven. Ik had daarom een doos Merci chocolade gekocht maar ik vond dat eigenlijk wat saai om zo te geven. Ik besloot er daarom een wikkel omheen te maken. 


Eerst heb ik de maat opgenomen van de doos Merci chocolade en heb daar in wit papier een wikkel om gemaakt. Aan de bovenkant heb ik toen eerst het bruine papier gedaan en daarna het scrappapier. Het scrappapier is al een oude lijn namelijk Vintage Blue van Glitz Design. 

De stempel Old Letter Rose van Noor! Design heb ik gestempeld met Memento Inkt en ingekleurd met Prisma potloden. Vervolgens heb ik het gemat op dezelfde kleur papier als wat achter het design papier zit. 

Van Lin en Lene zijn prachtige doilies en ik heb er daar één van achter het ingekleurde afdrukje gestoken maar niet voordat ik het eerst bewerkt had met Distress Inkt. Aan de andere kant heb ik het label van Marianne Design gedaan. Eerst de tekst Hartelijk dank! gestempeld van Marianne Design en vervolgens met het label uitgestanst. Vervolgens de stans langs de randen met potlood omgetrokken en uitgeknipt om achter het label te plaatsen. Boven het label heb ik het uitgestanste hartje en swirl van Noor! Design gedaan en vervolgens een leuke bloementoef erop geplaatst met een mooie strik met splitpen en een bedeltje. Ook over de doily heb ik wat bloemen geplaatst. Onder het stempelafdrukje een stuk kant met daarop leuke knopen. Nog wat plakparels langs de zijkanten en vlinders met de super leuke Martha Stewart vlinder pons en het is een super leuk bedankje geworden.

Wat vinden jullie ervan? Mijn collega was er in ieder geval heel erg blij mee.

7 opmerkingen:

  1. Een feestje om te krijgen! Ik heb ook al heel wat chocola opgepi pt, geeft veel leuker weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, echt prachtig met deze kleuren ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel mooi uit, Lotte.
    Dat zou toch iedereen wel willen krijgen?

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, geweldig mooi gemaakt Lotte. die bloem is prachtig ingekleurd.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel allemaal voor alle leuke reacties :D
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gemaakt, prachtige kleuren gebruikt
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er prachtig uit. Heel mooi gedaan.
    groetjes, Anneke. www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen